Monday, July 1, 2013

Jom Jimat Julai!

Ya, bagi yang dah biasa dengan Shaklee mungkin dah tau setiap bulan Shaklee akan mengadakan promosi bagi salah satu produknya. Dan untuk bulan ni, tadaaaaa GLA COMPLEX!

Oh untungla sebab GLA ni sangat banyak kebaikannya. Taktau? Nak tau? Boleh baca kat SINI.


Dah baca? Banyak khasiatnya kan, untuk lelaki dan juga wanita. Jadi jangan tunggu lagi, promosi ni sebulan je. Itu pun SELAGI STOK MASIH ADA sebab selalunya bila ada promosi macam ni stok memang akan cepat habis.

MAHALNYA!!
Mahalnya RM500+! Tapi cuba tekan kalkulator berapa kita dapat save. Tak mampu? Kalau kita tak mampu, kita ajak kawan-kawan share. Kalau sorang ambik 2 botol, kita hanya perlu cari 3 orang kawan. Tak susah kan? Yang penting jimat berganda dan kita tak perlu restock lagi untuk bulan-bulan seterusnya. Wow memang sangat menjimatkan! Psst psst.... Untuk harga lebih istimewa segera hubungi kami. Syyyy ini rahsia tau.

Jadi jangan lepaskan peluang sebelum semua stok dikebas orang. Cepat ajak kawan-kawan. Kalau ada yang taktau apa itu GLA, untuk apa atau sebagainya, terangkan serba sedikit dan bagi mereka link blog ni, biar mereka tau keistimewaan GLA ni ok! Benda baik kita kena kongsi betul tak?

Oh tapi tapi tapi... Kalau anda nak order 1 atau 2 je pun boleh, tak ada masalah. Hubungi je kami, anda masih akan dapat harga istimewa.

Macam mana nak order?
Senang saja, pilih mana-mana cara di bawah mengikut keselesaan anda:

  •  Isi order form di SINI
  •  Emel: beboldboutique13@gmail.com
  •  SMS/What's App: 013-3502624
  •  PM kami di FB:  Be BOLD
Comments
0 Comments

No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...